Despre activitate
Aventura continuă cu activitatea 2 din treasure hunt-ul Școala verde din viitor! De data aceasta avem o nouă platformă care să vă testeze abilitățile de programatori într-o variantă distractivă și colorată.
Compute IT vă va pune la încercare atenția și cunoștințele printr-o serie de nivele din ce în ce mai complicate. Nu îți face griji! Primele niveluri vă vor explica ceea ce aveți de făcut.
De ce avem nevoie pentru activitatea din această săptămână?
- Batistă
- Foarfecă
- Calculator
- Fișă de lucru elev
- Fișă de lucru coordonator
Cum se desfășoară jocul nostru?
În prima parte a activității, vă veți exersa gândirea secvențială și condiționată printr-o dinamică în care veți dirija mișcarea unuia dintre colegii voștri. În partea a doua, veți aplica ceea ce ați învățat, prin programarea unui joc în care trebuie să realizați corect și cât mai rapid anumite secvențe de mișcări.
Pașii jocului sunt explicați în detaliu pe:
Activitate Compute IT Școala din viitor | Fundația Vodafone România (scoaladinviitor.ro)
Provocarea 2 Școala verde din viitor:
După realizarea activității, echipa va răspunde la următoarea provocare. Aveți maximum 2 săptămâni la dispoziție să faceți activitatea și să răspundeți corect la întrebare.
Cum se numește o listă de instrucțiuni?
Cum trimitem răspunsul și primim #indiciul2?
După finalizarea activității, coordonatorul echipei va înregistra rezultatul într-un formular.
După completarea formularului veți primim al doilea indiciu din cadrul vânătorii noastre de comori. Trebuie să îl printați și să îl lipiți pe harta treasure hunt-ului din cadrul clubului pentru a construi imaginea finală.
IMPORTANT! Pentru a dovedi realizarea activității, membrii și coordonatorul echipei sunt rugați să facă poze în timpul activității la materialele realizate pe parcurs (poze care nu includ fețele copiilor minori) și să le încarce la finalul formularului.